Ahad, 8 Mei 2011

mulakan hari anda dgn bismillah.....



"bismillah kami mulakan menyebut kalimah suci membesarkan keagungan ILAHI semoga menjadi tenang.................."

korg sume penah dengar kan nasyid kumpulan RAIHAN ni.....nyanyilah sendri sampai hbes..heheheh............

bile kte mulakan dgn bismillah di awl pg...............INSYAALLAH....................satu hari ni dri pagi sampai ptg...........anda akan berasa selesa..tenang...aman...damai....tiada masalah...kalo de masalah pon,bleh senyum2 lg.....xla tension gler2.....btolllll.......


aman je jiwa korg2 sume tau...............xpercaye......??try la........

tp..jgn lupe jugak untuk maniskan mulut anda dgn senyuman..........ringan2knlah bibir anda untuk melemparkan senyuman kpd org2 yg berada di sekeliling anda,............
.".senyummmmmm xperlu kata apa2......::" kn?bukn sush pn nk senyum kn.......alhamdulillah.stakat ni sye senyum dgn sume org yg sye kenl n xkenl pn sye senyum........kalo org tu xbalas xpe........xkiah.bukn kne bayo pon.free je..hahahha.................kalo org tuh balas.bez......maka terciptalah talian diantara 2 anak cucu adam.....dengn senyuman saja.....mudah bukan.......

pernah kakak aku gelakkan aku sbb.....katenye mcm niee..::"sakdiah ni....kenal ke org tuh????pakai senyum je.....:" heran kakak aku.hehehe.aku jwb la...."ntah,aku xkenl pon.senyum je lah,.hahahah.::" diorg pon gelak......

aku rndu gler kt adik bradik aku....abg aku,,dh 3 buln xjmp.....kakak2 aku pn dh nk dekt 3 buln....aik laki aku.....yg nakal2 tuh...tp...op kos la yg pling aku rndu MAK BAPAK aku......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan