Rabu, 5 Oktober 2011

kerja....oooo..kerja...!!!!


ASSALAMUALAIKUM......



pe kabo kwn2 sume.....sebut pasal kerje nii...memg rezki aku xsampai lg nk kje ni......bukn aku memilih sgt....n bukan aku malas,.....tp,skg ni aku sdg mencri...mencri...n tros mencri...xpelah...de rezki adela....jgn putus asa....iye dak???heheheh

dh nk masuk 3 bulan dh aku dok ulang alik dlm rumah ni...bukn ulang alik g kje k........hahahha.....kdg2 bez gak dok umah ...dpt tolong mak n bapaka ku ...ye la...masing2 dh berusia...bapak aku tu...ade je bendenye yg nk dibuat.....sian plk kalo drive sorg2...aku la yg jdi driver die.tp,aku xkisah pon....sementara aku boleh panggil bapak lg....mne tau...ntah esok ntah luse ntah tulat tonggeng.....aku xsempat lg nk berbakti kpdnye.....

ye la....xmntk sume tu.tp,kte digalakkn untuk sentiasa mengingatinya kan???smoge kita sentiasa melakukan amal kebajikn...slalu berbuat baik..n most important setiap saat pasti mengingati pencipta kita....dri NYA kita dtg kpdNYA jualah kita kembali.xde yg kekal didunia ini....

sbenonye nk cte lain.dh berceramah plk ye..hehehhe....syok sndri plk......

thats mean aku ni kje kt dkm umsh je la.....kje jgk kan........keje oooo....kje...!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan